A magyar ÁERON divatmárka legújabb kollekciójával az eddigi egyik legnagyobb sikerét érte el a szeptemberi spanyol divathéten. Az SZTA cégportfóliójába tartozó vállalkozás a madridi Mercedes Benz Fashion Week első magyar divatmárkájaként mutathatta be 2018-as tavasz/nyári kollekcióját. A magyar csapat divatbemutatója teltház előtt zajlott, a vendégek soraiban számos buyer, spanyol és nemzetközi sajtó és több kreatív szakember is jelen volt. A Mercedes-Benz az év első felében a hazai Forbes címlapját is megjárt márka vezető tervezőjét, Áron Esztert választotta első magyar design-nagykövetének. Ezen együttműködésnek köszönhetően a csapat szeptemberben Madridban mutathatta be 2018-as tavaszi-nyári kollekcióját a spanyol divathét Mercedez-Benz Talent Award elnevezésű programpontjának részeként. A csapat sikere nemcsak a helyszínen volt érezhető, a legnagyobb spanyol magazinok írtak az ÁERON-ról és a show-ról, és azóta is folyamatosak a megjelenések. A spanyol Vogue például két cikkben is foglalkozott a branddel, amelyet a spanyol nők kedvenc márkájaként mutatott be. De további cikkek születtek többek között olyan fontos spanyol felületek hasábjain is, mint a Fashion United, az Efe Estilo vagy a MadridPress. Ezek a cikkek sokkal többet érnek egy divatmárka számára, mint elsőre gondolnánk. Egy-egy ilyen nívós tengerentúli megjelenés nem csak a közvetlen fogyasztók megszólítására alkalmas, de felkeltheti az új brandeket kereső buyerek, üzletházak figyelmét is. Az ÁERON az elmúlt két évben mintegy 15 nemzetközi országban tudott megjelenni, a spanyol piac számukra is új. A csapat többnapos spanyolországi útja –a divatbemutató előkészületeitől kezdve a spanyol divatújságírókkal való beszélgetéseken és a helyi divatközösség megismerésén keresztül az új partnerekkel való kapcsolatfelvételig – kiváló lehetőséget jelentett a márkának, hogy felmérje és kihasználja a piacban rejlő üzleti lehetőségeket. A vállalkozás kollekciói a világ számos országában és városában elérhetők az USA-tól kezdve Nyugat- és Észak-Európa számos országán és Libanonon át a Távol-Kelet legnagyobb piacaiig. Madrid a világ egyik fontos divatfővárosa, így a kollekciók központi üzletekbe való bekerülésétől a márka rengeteg potenciális vásárlót remélhet. A Forbes által is megírt izgalmas ÁERON-sztoriról bővebben itt írtunk, arról pedig, hogy a cég ügyvezető igazgatója, Lászlóffy Vivien felkerült az amerikai Forbes 30 év alatti tehetséges európai fiatalokat felvonultató listájára, itt lehet többet olvasni. További hírekért, képekért, beszámolókért, ajánlatokért a divatmárkát az alábbi felületeken érdemes követni:
[post_newsletter title=”Iratkozzon fel hírlevelünkre!”][/post_newsletter]